Foscam Technische Ondersteuning - Detectie meldingen via telefoon van NVR Foscam FN8108HE
Onderwerp: "Detectie meldingen via telefoon van NVR Foscam FN8108HE"
Reacties | |
---|---|
![]() |
Heel erg bedankt voor je snelle reactie. Wanneer we na de definitieve installatie nog vragen hebben melden we ons weer.
|
![]() |
De markeringen van beweginsdetecties is een functie welke na verwachting komende maand in de App op de telefoon word toegevoegd middels een update. Tot die tijd is het helaas inderdaad of kijken via een losse monitor, of enkel de bewegingsdetectie aan voor opname gebruiken, of helaas moeten zoeken in de continue opname. |
![]() |
Goedemiddag, we hebben onlangs een Foscam FN8108HE aangeschaft met 3 x Foscam camera D2EP er is een WD 4TB harde schijf geïnstralleerd in de NVR
Het geheel moet nog definitiefg geïnstalleerd worden, maar in de tussentijd probeer ik het e.e.a. uit te vinden welke de instellingen zouden moeten zijn. We hebben één camera aangesloten op de NVR en deze geeft ook beeld op de aangesloten monitor, op de telefoon App en op de VMS via PC.
Wanneer we via de NVR instellen dat we continu willen opnemen en daarbij ook de detectie instellen, krijgen we keurig in de opname balk (via REPLAY-functie) in één kleur de continu opname en in een andere kleur de opname tijdens detectie. Omdat deze wijze van terugkijken (dus via vaste monitor op NVR) straks na installatie waarschijnlijk het minst gebruikt gaat worden zou het mooi zijn dat we de detectie gemeld zouden krijgen via de mobiele App. Wanneer je dit in de mobiele App selecteerd krijg je deze detectie meldingen ook, en ook de beelden zijn dan ook terug te bekijken, maar de continu-opname-mode is daardoor dan gede-activeerd. Wie kan ons helpen? We zouden dus graag continu op willen nemen en bij bewegings detectie een melding willen krijgen (via telefoon App of eventueel via VMS) zodat we weten welke beelden we terug moeten kijken.
Alvast bedankt voor de moeite...
|