Installatie

  • Ik kan de camera niet benaderen via het internet.
    Er kunnen verschillende oorzaken zijn:
    1. ActiveX component is niet goed geïnstalleerd
    2. De IP-poort die door de camera wordt gebruikt wordt geblokkeerd door een firewall of anti-virus software. Probeer een andere poort of schakel de firewall of anti-virus software tijdelijk uit om te testen
    3. Port mapping (port-forwarding) werkt niet. Lees de handleiding van uw router/modem voor meer informatie.
      NB: Foscam camera's ondersteunen UPnP
    4. Om een camera vanaf het internet te benaderen dient u port-forwarding in uw router te configureren of UPnP op zowel camera als router te activeren
    5. Vanaf het internet kunt u het normale IP-adres van de camera niet gebruiken (vaak beginnend met 192.168.xxx.xxx) maar moet u het publieke IP-adres van uw netwerk op het internet gebruiken. Deze is eenvoudig te vinden via www.watismijnip.nl
  • Ik zie geen beelden (ActiveX beveiligingsprobleem)
  • Waarom werkt mijn camera wel lokaal maar niet extern?
  • Kan ik draadloos en bedraad netwerk gelijktijdig gebruiken?
  • Niet uitvoeren bewegingen bij starten FI8908W
  • Hoe kan ik nachtzicht (IR-Led's) aanzetten?
  • Hoe stel ik mijn router of modem in?
  • Wat is het draadloos bereik?
  • Hoe zet ik de groene knipperende LED uit? (FI8908w)
  • Hoe verleng ik de voedingskabel?
  • Kan ik de camera's ook op Apple Macintosh gebruiken?
  • Wat is de standaard loginnaam en wachtwoord?
  • Geluid op Firefox of Chrome (MJPEG modellen)
  • Hoe UPnP te gebruiken voor port-forwarding?
  • Plug-in (Active-X) installeert niet op Internet Explorer
  • Plug-in wordt niet geïnstalleerd, wat gaat er fout?
  • Mijn camera werkt niet meer in Chrome
  • Hoe kan ik mijn HD camera met Fibaro gebruiken?
  • Wat zijn de RS485 instellingen voor de pan bracket in de Foscam FI9805E?
  • Google Chrome support via NACL
  • Hoe installeer ik de plugin op mijn Mac
  • Mijn camera is al geregistreerd.