Help

Heeft u technische problemen met een product dan kunt u vragen stellen aan ons support team.

De helpdesk is op de volgende manieren te bereiken:

Telefoon: 050-7114123

E-mail: info@foscam.nl

Ook kunt u op deze site informatie vinden bij de instructie video's, Vraag en Antwoord en op het Forum.


De volgende informatie is alleen van toepassing nadat u contact heeft gehad met het support team.

In geval van technische problemen kan het soms handig zijn dat een helpdeskmedewerker op uw computerscherm kan meekijken of zelfs uw computer kan bedienen. Wij doen dit via Teamviewer (deze kunt u hieronder downloaden).

Wanneer we u gaan helpen vragen we u onderstaand programma te downloaden en deze te starten op uw computer. Met dit programma wordt er een verbinding gemaakt met de computer van de helpdeskmedewerker en kan deze meekijken en de bediening overnemen.

Deze verbinding is eenmalig en zodra de verbinding wordt verbroken, wordt ook het programma verwijderd van uw computer. Het is dus niet mogelijk hierna nogmaals verbinding met uw computer te krijgen zonder dat u het programma weer opstart.

U kunt het programma hier downloaden:

 

Teamviewer:

  

Let op: Deze service is alleen voor onze klanten beschikbaar na afspraak met de helpdesk!