Helpdesk

Heb je technische problemen met een product dan kun je vragen stellen aan ons support-team.

De helpdesk is op de volgende manieren te bereiken:

Telefoon: 050-7114123

E-mail: info@foscam.nl

Ook kun je op deze site informatie vinden bij de instructievideo's, bij de producten zelf en bij Vraag en Antwoord. Uiteraard kun je ook gewoon ons contactformulier invullen, dan nemen we contact met jou op.


De volgende informatie is alleen van toepassing nadat je contact hebt gehad met het support-team.

In geval van technische problemen kan het soms handig zijn dat een helpdeskmedewerker op jouw computerscherm kan meekijken of zelfs jouw computer kan bedienen. Wij doen dit via Teamviewer (deze kun je hieronder downloaden).

Wanneer we je gaan helpen vragen we je onderstaand programma te downloaden en deze te starten op je computer. Met dit programma wordt er een verbinding gemaakt met de computer van de helpdeskmedewerker en kan deze meekijken en de bediening overnemen. Deze verbinding is eenmalig en zodra de verbinding wordt verbroken, wordt ook het programma verwijderd van je computer. Het is dus niet mogelijk hierna nogmaals verbinding met jouw computer te krijgen zonder dat je het programma weer opstart.


Je kunt het programma hier downloaden:

 

Teamviewer:

  

Let op: Deze service is alleen voor onze klanten beschikbaar na afspraak met de helpdesk!